loading...
گيم آندرويد | بازار بزرگ بازی های و گیم دیتای آندروبد با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
گیم آندروید بازدید : 1183 1391/05/23 نظرات (2)

دیتای امروز گیم آندروید | اين گيم ديتا افلاین بازی Toms Messenger می باشد. در این بازی تام به کمک شما می آید تا شما تمامی حرفهای ناگفته هایتان را به کسی که خجالت میکشید بگویدد اما به صورت طنز تا اون نیز بخندد و شما را بخخش البته تام به تنهایی این کار رو انجام نمیده و با کمک بن ، انجل و...

 اطلاعات گیم دیتا :

              حجم: 10.09 مگابايت

              نام بازی: Toms Messenger

              مدل گوشي: تمام گوشي هاي موجود

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Reza.f در تاریخ 1348/10/11 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

حتما داداشه گلم باعثه افتخاره بنده است که با هر پست و مقامی که داشته باشم در سایته خلاقانه شما که بسیار جایه پیشرفت داره همکاری کنم.
من اسمه داداشه گلمم نپرسیدم ؟
زیاد به سایتهای فارسی زبان سرمیزنم ولی هیچگاه پیشنهاده همکاری و یا تعریف نمیکنم و بیشترهم سایتهای غیر فارسی زبان بهتر ساپورتم میکنن و دانلودها و خواسته هام را به همراه دارند ولی جوه دوستانه و صدالبته خلاقانه ی سایته شما باعث شد من دست به کیبرده تبلتم ببرم و لذت ببرم از معاشرت با شما عزیز...مراقبه خودت و اطرافیانت باش و امیدوارم همیشه خلاق و سرزنده باقی بمونی باهم زیاد کانکت میشیم ازاین به بعد و خوشحالم با داداشه گل و مودبی مثله شما اشنا شدم...بدرود.ا
پاسخ : سلام
شما گل هستید و بنده هم کوچیک شما نوید هستم.
خوشحال میشم با همچون کسی در این دنیای مجازی رفیق شم و با ایشون همکاری کنم
نظر لطفتون داداش رضا جان امیدوارم بتونیم همچنان باعث خوشحالی شما و دیگران بشویم

این نظر توسط Reza.f در تاریخ 1348/10/11 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید خدمته مدیران و گرافیست کارهای گله سایت.
در این قسمت کامنت گذاشتم چون جدیدترین پسته سایت بود و مطمئن بودم که میخونیدش.
من امروز به عنوانه یک نرم افزارکاره موبایل تا صفحه ی 18 سایتتون رو بیوقفه طی کردم میدونید چرا؟
به دلیله سلیقه ی انتخابه بازیهاتون که مشخص بود به بازیهای سبکه RPG و Strategic بر خلافه اکثره سایتها اهمیته بالایی قائل هستید و عنوانهای غیر معروف از نظره کاربرانه عادی ولی زیبا از نظره من و خیلیهای دیگه را در سایت قرار دادید.
گفتم این را عرض کنم درسته شاید بازیهای معمولیو معروف بازدیدش بیشتر بود تا پستهایی که بازیهای خاص داخلش بود ولی این دلیلی بر اشتباه استراتژیکه شما تلقی نخواهد شد و کاربرانی همچون من به این موضوع اشراف خواهند داشت.
خوشحال میشم حتی بدونه درجه نام یا چیزه دیگری در بهبوده قدمتون یاری برسانم ایمیل یا ایدی یا راه تماسی را برای من محیا کنید تا ایده ها و پیشنهاداتم را به عرضتون برسونم...سربلند باشید.
پاسخ : سلام
خواهش میکنم رضا جان این نظر لطفتون هستس ما هم همین افکار رو بیشتر داشتیم و خوشحالیم که با گیم اندروید توانستیم شما رو خوشحال کنیم
برای تماس با من و ایده به من که واقعا خوشحال میشم میتویند از طریق تماس با ما به دست ما برسونید ما بی صبرانه منتظر شما هستیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از بازگشت گیم اندروید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 420
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4603
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 441
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,611
  • بازدید ماه : 5,679
  • بازدید سال : 47,625
  • بازدید کلی : 2,154,593
  • کدهای اختصاصی