loading...
گيم آندرويد | بازار بزرگ بازی های و گیم دیتای آندروبد با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
گیم آندروید بازدید : 5552 1390/10/19 نظرات (4)

آموزش امروز گيم اندرويد | دوستان عزیز امروز قصد داریم آموزش نصب بازی های HD بر روی گوشی و تبلت های اَندرویدی را به شما كاربران عزیز ارائه کنیم. نويسنده اين آموزش زحمت زيادي كشيدن لطفا رعايت كنيد.

دوستان عزیز بعد از این آموزش دیگر به سوالی در مورد نصب بازی های HD پاسخ داده نخواهد شد. چون اين اموزش كامل مي باشد.

آموزش با زباني بسيار ساده و عكس هاي مربوطه به هر قسمت نوشته شده است.
 

 
حجم: 1.15 مگابايت
سايت نويسنده: محمد علي درويشي

پسورد: games-android.rzb.ir
منبع: گیم - آندروید

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی استقلالی در تاریخ 1348/10/11 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

باسلام.
ممنون ازاینکه باماهمکاری کردید.بنده شمارولینک کردم.راستی به دلیل افزایش همکاری سایت شمارودربین 120لینک موجوددروبسایتم دررده پنچم لینک کردم.شماهم منوبانام وبسایت هواداران استقلال تهران لینک کنید.امیدوارم که همکاریمون ادامه داشته باشد...موفق باشید.
منتظرتونم
پاسخ : سلام با تشكر از شما
شما نيز لينك شديد

این نظر توسط سعید در تاریخ 1390/10/20 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

ممنون میشم اگه بتونین راهنمایی کنین .
من شدیدا گیر این بازیم !!!
800 مگ رو از دیروز با گوشی دانلود کردم ، ولی باز هم بعد از اتمام بازی اجرا نشد و تشخیص داد نسخه کرک شده و غیر مجازه . توی سایت گیم لافت نوشته که این بازی رو ارک ساپورت میکنه ولی ...
به هر حال بابت پاسخگویی سریع و مناسب و همچنین سایت زیبا و جالبتون ممنون ، من چندین بازی از سایتتون گرفتم ولی این بازی که دیتا لازم داشت اینجوری شد .
پاسخ : سعيد جان با اقاي درويش صحبت ميكنم ببينم چي ميگن ايشون ميتوننن آموزش اين بازي رو درست كنند يا تمام آموزش ها همون تنها هستش

این نظر توسط سعید در تاریخ 1390/10/19 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز آقای درویشی من این آموزش رو قبلا هم در سایت اندرویدی ها دیدم و مطالعه کردم و دقیقا طبق این دستورالعمل استفاده کردم ولی باز هم اجرا نمیشه ( بازی تن تن منظورمه ) قبلا بازی اسفالت رو تونستم نصب کنم ولی این بازی بعد از گپی دیتا و اجرای مجدد بازی باز هم اتصال میخواد و بعد از اتصال 800 مگ دانلود میکنه !!!!!!
پاسخ : سعيد جان ببخشيد من خود اقاي درويشي نيستم ايشون نويسنده اون اموزش هستند بازي هاي گيم لافت اكثرا همين مشكلو دارن والله با اين وجود ديگه نمدونم مشكلش چيه تنها يه چيز ميمونه اين گيم ديتا به گوشي شما نخوره و مي بايست از خود سايت گيم ديتاي مخصوص رو دريافت كرد دقيقا مثل گيم ديتا تالكنگ گربه 2 اونم همينجوره تنها بايد از خود سايت گرفت
بازم برات پي جور ميشم ببينم چي ميشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از بازگشت گیم اندروید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 420
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 4603
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,563
  • بازدید ماه : 1,563
  • بازدید سال : 72,365
  • بازدید کلی : 2,179,333
  • کدهای اختصاصی