loading...
گيم آندرويد | بازار بزرگ بازی های و گیم دیتای آندروبد با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
گیم آندروید بازدید : 5374 1390/09/27 نظرات (8)

دیتای امروز گیم آندروید | براي بازي The Adventures of Tintin مي باشد ، يكي از معروفترين و بهرتين باز هاي 3D

حجم : 603.07 مگابایت

مدل گوشی : تمام گوشي هاي موجود

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فرامرز در تاریخ 1348/10/11 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

ممنون بازی بسیار عالی بود مثل انیمیشنش خیلی وقت بود منتظرش بودم . بازی روی گلکسی اس 3 به راحتی نصب شد با تشکر از شماشکلک

این نظر توسط امیر حسین در تاریخ 1390/12/25 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

با سلام

منم این بازی رو نصب کردم و وقتی اجراش میکنم بازی 2 بعدی هست خیلی مسخره

این بازی 3 بعدی هست من دیدم گیم پلی بازی رو

حالا چرا 2 بعدی اجرا میشه ؟ اصلا هیچ ربطی نداره به این ورژن بازی
پاسخ : سلام
والله امير حسين جان نميدونم شايد اين حرف رو بزنم باور نكنيد ولي خداييش قسم همه با اين بازي مشكل دارن برا يكي نصب نميشه
براي يكي اچدي نيست و حالا براي شما
خودتون قضاوت كنيد.

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1390/11/15 و 6:12 دقیقه ارسال شده است

گوشیم htc hd2 عب نداره خیلی خیلی از خودتون و سایتتون ممنونم میزارم خود موبایلم دیتارو دانلود کنه. مرسی از تمام زحماتی که میکشین. واقعا فعال ترین سایتیه که تاحالا دیدم.شکلک
پاسخ : نظر لطفتونه محمد جان
htc hd2 يه مقدار كيفيت رنگش خودش پاينه من با اين گوشي كار كردم حال ميل خودتونه من ميگردم تونستم ورژن جديد گيم ديتا رو هم پيدا ميكنم و ميزارم

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1390/11/14 و 6:38 دقیقه ارسال شده است

سلام. با تشکر از سایت عالیتون. من تمامی روش هایی که گفتید رو در اموزش نصب بازی های hd امتحان کردم. وقتی که بازی رو نصب میکنم و میرم واسه ایجاد پوشه پوشه ای به اسم com.gameloft.ANMT.GloftTTHP به وجود میاره گیم دیتا رو توش کپی میکنم ولی بازی رو به صورت معمولی میاره (HD نیست ) عین بازی های JAR میاره چی کار کنم ؟ (بازی رو با نام فولدری که دادید هم امتحان کردم.)
پاسخ : محمد جان سلام
قبلا از اين بهت تبريك ميگم شايد نظرات پاييني رو خونده باشي كه خيلي ها نتونستن نصبش كنن شما كه شكر خدا تونستيد.
در مرود اين كه hd نيست سه دليل وجود داره
1- گوشي شما مدلش پايين باشه
2- گوشي شما گيم ديتا يا كلا بازي گيم ديتا رو درست ساپورت نكرده
3- و يا اينكه گيم ديتاي اون اينجوري هست و بهتر از اين نميشه
تنها دلايلش همين ايناست

این نظر توسط سعید در تاریخ 1390/10/19 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

ممنون از پاسخگویی شما دوست عزیز
منتظر راهنمایی تون هستم
پاسخ : خواهش ميكنم سعيد جام بنده در خدمتم

این نظر توسط سعید در تاریخ 1390/10/19 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

سلام
میشه راهنمایی کنید که چه جوری نصبش کنم ؟
من هم دیتا و هم فایل رو از سایت شما دانلود کردم و دقیقا دیتا رو در محل مورد نظر کپی کردم . ولی بازم از من بعد ورود اینترنت میخواد و وقتی وصل میشم از اول میخواد 800 مگ دانلود کنه . لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : سلام سعيد جان
بازي هاي hd براي نصب يه راه حل هايي داره كه من داشتم اماده ميككردم به زودي آموزششو ميزارم الان كه ديدم شما احتياج داريد سعي ميكنم تا فردا يا امشب باتون بزارم
منتظر باش سعيد عزيز

این نظر توسط ماني در تاریخ 1390/10/15 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نكنه عاليهشکلک
پاسخ : قربان شما ماني جان نوش جان

این نظر توسط hossein در تاریخ 1348/10/11 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ خفنی داری منو با عنوان $ بهترین ها $ لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از بازگشت گیم اندروید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 420
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 4603
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 355
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,570
  • بازدید ماه : 1,570
  • بازدید سال : 72,372
  • بازدید کلی : 2,179,340
  • کدهای اختصاصی