loading...
گيم آندرويد | بازار بزرگ بازی های و گیم دیتای آندروبد با لینک مستقیم
آخرین ارسال های انجمن
گیم آندروید بازدید : 1264 1390/12/13 نظرات (3)

گیم دیتای Azada

دیتای امروز گیم آندروید | اين گيم ديتا براي بازي Azada مي باشد. ربات شما در اتاقی گیر افتاده و شما باید سخت ترین پازل ها را حل کنید تا بتوانید آن را نجات دهید.مجموعه ایی از سخت ترین پازل ها.

توجه داشت باشید که این گیم دیتا به درخواست کاربران عزیز در سایت قرار داده شده است و فایل نصبی بازی نیز به زودی قرار داده می شود.

اطلاعات گيم ديتا:

              حجم: 32.01 مگابايت

              نام بازی: Azada

              مدل گوشي: تمام گوشي هاي موجود

 

راهنمای نصب گیم دیتا: فايل  را پس از خارج كردن از حالت فشرده به مسير SD card/Android/data منتقل كنيد. توجه كنيد در اولين اجراي بازي گوشي شما به اينترنت متصل نباشد.

پسورد: games-android.ir

icon لينك دانلود تنها براي كاربران سايت قابل مشاهده مي باشد. لطفا در سايت عضو شده و يا وارد كنترل پنل خود شويد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احد در تاریخ 1390/12/14 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

سلام .. نتونستید رمز اصلی این دیتا رو پیدا کنید ... منم هر چه زور زدم نتونستم بازش کنم .تو کف ازادا موندیم ... خیلی بازی جالبیه
پاسخ : تو نیوز خودش هم جستجو کردم جالبه چنین چیزی نداده؟

این نظر توسط احد در تاریخ 1390/12/14 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلام .. فکر کنم خرابه .. لطفا تصحیح کنید .. بعد از خارج کردن از حالت فشرده یه رمزه دیگه می خواد
پاسخ : بله اون رمز گیم دیتا هست که باید رمز رو داشته باشید من الان بررسی کردم
میگردم رمز رو براتون پیدا کنم تو خود سایت بازی که چنین چیزی ثبت نشده بود




کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از بازگشت گیم اندروید راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 420
  • کل نظرات : 271
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 4603
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 281
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,214
  • بازدید ماه : 2,214
  • بازدید سال : 73,016
  • بازدید کلی : 2,179,984
  • کدهای اختصاصی